En fråga

Nyfiken om God morgon!:
Hur träffades du och oscar? Vem tog första steget osv.. :)

Jag och Oscar träffades den 29.06.09, och det var en lördag då det var Vasa fotbollcup. Jag har nog alltid vetat vem Oscar är men inte han mig. Allt började när jag och mina vänner var på Sandö och Oscar var också där med sina vänner. Och genom att hans vän Filip kände några av mina vänner osv, så umgicks vi där en stund tills jag var tvungen att åka, och övervaka en skola där olika fotbollslag bodde under WFC, och då skrev Oscar sin nummer på min hand (och jag min på hans hand om jag minns rätt?). Sedan textade vi lite på kvällen och på natten när mitt shift var slut så hade han cyklat från Sundom till stan för att träffa mig och då förde jag hem honom typ direkt.
Sedan textade han till mig nu som då, men jag var inte så intresserad i början eftersom jag hade hört rykten (som en del var sanna) som inte var så trevliga, men jag tänkte ändå ge det en chans, folk förändras ju vilket han också gjort. Och kanske efter någon vecka ville han träffa mig och då for vi på kaffe till ABC, och det var min värsta "dejt" någonsin :D Vi är ju så olika, han är den tysta typen som inte pratar så jätte mycket som jag gör och vi kände ju knappt varandra. Han satt mest tyst och jag försökte som en galning att få igång en diskussion, och ja det kom många pinsamma tysta stunder. Eftersom han var så tyst trodde jag att han inte var intresserad, men där hade jag fel.
Efter det fortsatte vi bara att träffas och ju bättre jag lärde känna honom desto kärare blev jag. Visste inte att det fanns så snälla karar som Oscar. Han är ju bara så härlig och söt. Och nej, han gör inte saker som han gjorde före han träffade mig (för de som undrar). Har inte blivit besviken en ända gång. Jag älskar min Oscar! 

Hoppas jag svarade på allt du undrade :)




Kommentarer
Postat av: angie

oj gulluna!

2011-03-23 @ 12:25:20
URL: http://angelina.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0