God morgon!

Igår blev det som sagt en kväll på fontana, och jag har inte haft så kul på länge! Dessutom var jag och Fanny nyktra och ända hade vi hur kul som helst. Känner i hela kroppen att det blev en del dans igår, skönt. Tack brudarna för den kvällen!
Idag ska jag läsa på geografi, fara på en lång lenk och åka hem till Merikart, där jag ska vattna mammas blommor och fixa ihop lite mat till mig, gullet och min bröder. Förresten så är det perfekt väder idag så det kommer att vara jätte härligt att fara på en lenk! :) Ha en fin dag allihopa!


Här har jag lite bilder från Connys villa, då vi var dit med Oscar förra veckan. Och det var ju så fint där :)








Connys söt kisse


Gott med grillad korv!

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Hur träffades du och oscar? Vem tog första steget osv.. :)

2011-03-21 @ 17:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0