Triathlon

Nu är det så att jag vill ha en ny utmaning, en tuff sådan. Jag vill testa på något nytt, något som är riktigt riktigt tufft där man pressar sig till det allra yttersta, vilket man i och för sig gör i marathon men men...När mamma, pappa och Oscar läser det här vet jag att de kommer att säga "räcker int marathon?!". Men nej, det räcker inte. Jag har länge funderat på triathlon och på en av de längre distanserna. Men tror det är bäst att börja med en av de kortare distanserna först. Jag har redan en simlärare (SARA) som ska lära mig crawl, så det skulle bara vara att sätta i gång med träningen i sommar. Nu måste jag ännu kolla var det ordnas tävlingar. Kanske jag kan testa på en kort distans redan i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0