Tittidii!

Nu är länken avklarad och den gick inte helt smärtfritt. Efter ungefär 9km började jag känna lite smärta i höger knä. Jag tänkte inte desto mer på det eftersom jag trodde det skulle gå om efter en stund. Men det gick aldrig om, gissa om jag blev orolig. Jag saktade ner farten och det började kännas bättre. 20km fick jag ihop, helt ok, lite besviken är jag över farten men jag var tvungen att sakta i för att alls kunna springa. Det jag är mest rädd för är att få några knäproblem. Konstigt att jag klarat mig hittills utan några knäskador eller några andra skador med tanke på mååånga år av fotbollspelande och tre år av löpning. Hoppas smärtan bara beror på löparknä (överansträngning). Jag ska ta det lungt med löpningen nu i några dagar och hoppas på att det går om.

Tummen upp för dagens långlänk, fast den inte gick som planerat. Det var ändå skönt att springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0