A day to remember


Jag kan inte beskriva med ord hur bra dag jag har haft. Allt har varit perfekt! Vi har njutit av solen, grillat, blivit höga på socker, skrattat, hoppat, rullat på gräset med mera. Dessutom överraskade Sandra och Milla mig med en födelsedagspresent. Vi skämtar ganska mycket med varandra så jag tänkte att dom hade köpt typ ett par stickade sockor (inte för att det är dåligt men men) eller något annat smått som ett skämt, men dom hade köpt en jätte snygg topp. Jag blev jätte jätte överraskad och glad för den är ju så snygg! Tack tack brudar! ♥ Jag laddar upp bilder från dagen i kväll eller i morgon, måste se när jag har tid för det är mycket nu. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0