23 maj 2012

Haloo där! Har haft mycket lite bloggtid så det har inte blivit mycket bloggande de senaste dagarna. Den här veckan började jag jobba, såååå skönt! Jag stortrivs på jobbet lika mycket nu som förra sommaren, men roligare skulle det vara om mina gamla arbetskompisar var där. Dom är lika knäppa som jag så vi hade helt sjukt kul ihop förra sommaren. Men tror nog det ska bli minst lika kul i sommar eftersom jag har fått nya arbetskompisar som är jätte trevliga.


Hittills i veckan har jag inte gjort något speciellt eftersom jag har varit ganska trött på grund av för lite sömn. Jag och Oscar har bland annat haft storstädning här hemma. Vi har städat vår fullproppade skrubb och balkongen med mera. Älskar då det är städat och rent. Tur tycker inte Oscar heller om då det är råddigt och smutsigt för då hjälps vi båda åt att städa lägenheten, vilket är mycket roligare än att bara en av oss städar.

Dagens planer är att yoga, träffa Fanny och Patricia, laga mat (förståss) och färga håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0