20 maj

Hejhaloo! I går blev det utgång igen. Vi var först hela dagen hos Nicos föräldrar med Nico, Isa, Marko, Oscar, Ida och Jacke. Vi grillade hamburgare (så otroligt gott!) och såg på hockey, sedan drog vi till Ollis. Jag hade en jätte kul kväll för att jag fick umgås med mina fina vänner, träffa en massa vänner och bekanta som jag inte sett på länge och dessutom var det inget drama vilket gjorde hela gårdagen ännu bättre.
I dag vill jag inte ha några måsten jag vill bara vara hemma och ta det lungt. Ända sedan jag kom hem i onsdast har det varit fullt upp varje dag. I morgon är det första dagen på jobbet. Det ska bli riktigt roligt att börja jobba igen och träffa arbetskompisarna. Nu ska jag börja laga i ordning frukost till älsklingen min, pusshej!
Bjuder på en gammal bild på mig och Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0