26 mars 2012

Ojoj vad klockan går fort, alldeles för fort. Känns som om klockan var minst tre men den är redan halv åtta. Idag har jag flyttat från mitt rum, som jag hade för mig själv, ihop med Anna som bor i samma lägenhet som jag. Efter skolan har jag varit med Sara och Sandra på en promenad och så blev det lite jogg också. Idag fick jag också tag på mamma och pappa som jag inte hört av på flera dagar. Blev lite orolig eftersom de har varit i Florida och då började jag fundera ifall det hade hänt något åt dem. Men det visade sig att de har rest hem och därför har haft av telefonen. Haha, redan efter en dag funderar jag varför jag inte hört av dem eftersom vi talar preciiiiis varje dag. Åå va jag saknar dem nu! Ikväll dååå...jaa jag ska läsa. Tyvärr händer det inte så mycket i mitt liv just nu när man måste konsentrera sig på inträdesproven. Men så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0