Sverige resan

Det var länge sedan! I dag kom vi hem på förmiddagen från en jätte kul resa i Sverige. Hela resan gick fort eftersom vi hela tiden hade något att göra. Nu berättar jag kort om resan och i ett senare inlägg ska jag berätta om Stockholm Marathon. På fredag yrade vi ju runt i Stockholm och sedan blev det shopping, som jag redan skrivit om. Hela lördagen spenderades i regninga och blåsiga Stockholm. På söndag shoppade vi i hela 8h (!!). Vi var inne på ett köpcentrum där Ikea och mååånga måånga andra butiker fanns. Från Ikea köpte jag och Oscar två stora Ikeapåsar med massa fint till lägenheten. Annat som jag fick med mig var två fina stickade tröjor, som bästa mamma och pappa köpte till mig. Måndag var vår sista dag i Sverige och den spenderades i Stockholm centrum.

Jag var tvungen att ta 2 bilder på Ikea av ett jätte fint kök. Det fina i köket var brädväggen. Sånt ska jag ha i mitt framtida hus.
MERA kläder!
Älsklingen och jag!
På söndag satt vi vid hotellbaren en stund.
Inte en endaste gång av alla tusen resor till Sverige har vi kommit hem med en tom bil.
Det var fullproppat över allt. Jag och Oscar fick ha lite saker i baksätet också.
Oscar ville inte åka hem!
På wayne's i Stockholm
Vi hann också besöka Max och gud så goda hamburgare dom har.
På båten.
Min lilla Oscar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0