Ångestdag

Finns inget jag ogillar så mycket som dagar då man inte får något vettigt gjort. Känns som om hela dagen varit onödig och bortkastad när man inte gjort något vettigt och med vettigt menar jag saker så som städa, träna eller träffa vänner. Den här tisdagen har varit så onödig, förutom att jag har varit på jobbet, men annars har jag bara suttit hemma på soffan. Jag hade planer på att fara till GW Gallerian och Minimani, men eftersom jag har ett enormt shoppingsug just nu så var det bäst att jag inte for för annas hade jag köpt en massa som jag inte egentligen behöver. Shoppingsugen när man just varit till Sverige och shoppat hur mycket som helst? Konstigt.

Kvällen är ännu ung så nu ska jag stänga datorn och hoppa upp från soffan och göra något vettigt, kanske städa och sätta Avicii på högsta volym. Det låter bra. PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0