060612

Usch vilken dag. Hela dagen har bestått av inträdesprov som bestod av tre delar psykologiskt test, lärarintervju och gruppdiskussion. Psykologiska testet och lärarintervjun gick sådär och gruppdiskussionen gick åt skogen. Tanterna och gubben som övervakade gruppdiskussionen var tre små tröga surpuppor och en av dem visste tydligen heller inte vad tandhygienist är...huhu! Tyvärr lät jag dem påverkade mig så gruppdiskussionen gick dåligt. Jag som annars deltar och är aktiv satt mest tyst och lyssnade. Nå tur tänker inte jag börja på den skolan så behöver man inte se dem mera.
Nu är det bara ett inträdesprov kvar som är i Helsingfors på fredag. Så i dag måste jag boka hotell och tågbiljetter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0