Tillbaka i Karis

Okej, nu lovar jag att inte köpa kläder förrän jag sålt några klädesplagg och inte skor för den delen heller. Ska försöka hålla mig ända tills juni då jag far till Sverige. Jag kom just till Karis och när jag kollade i klädskåpet hade jag glömt bort hur mycket kläder jag hade här. Helt onödigt att jag släpat en stor jävla tung väska full med kläder när jag skulle klara mig hur bra som helst med dom jag har här. Jaja, kan ju inte göra så mycket åt saken nu. Tågresan var aningen jobbig men det var väll för att man stressade över alla väskor man var tvungen att bära på. Det är ändå skönt att vara tillbaka i Karis då man får rutinerna tillbaka. Nu ska jag fortsätta packa upp väskorna och dricka te. Imorgon börjar skolan först klockan 09.15 så ska hinna med en powerwalk före det. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0