060112

Hej! Igår fyllde Lycke 20 år och det firades hos henne med god paj, super goda muffinsar, bål och bästa sällskapet. Vi var ganska många inträngda i hennes lilla etta men det gick hur bra som helst. Runt 22 for jag, Jannika och Becca till Ollis. Ollis var dött men det gjorde ingenting träffade ändå många bekanta man inte sett på länge. Jag träffade bland annat Lizette som fyllde 18. Var kul att vara med henne eftersom vi typ senast umgåts då vi var typ 10 år? :D Senare kom Lycke och resten av gänget också. Jag åkte hem halv 2 tiden efter en riktigt kul kväll. Och jag måste bara påpeka (igen) hur härligt det är att vara nykter på krogen och ändå ha hur kul som helst och dendär känslan då man får sätta sig i bilen och köra hem, bäst.

Tyvärr har jag inga bilder från kvällen eftersom min kamera har sagt upp kontraktet. Fattar inte vad den har för fel. Måste iallafall föra den någonstans på lördag och se vad den kan ha för fel. Bloggen blir ju lidande utan bilder...Måste bjuda på gammla bilder istället då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0