Kukkuuu!

Hejhaloo! Efter skolan har jag kollat in semesterresor och kollat  igenom några bloggar. Var just och läste Blondinbellas blogg och alla kommentarer hon fått på grund av bilderna hon lagt upp där hon står i bikini. Förstår mig inte på hur folk orkar bry sig och skriva en massa elaka kommentarer och då menar jag verkligen ELAKA. Fattar inte hur någon ens täks skriva något så elakt?! Sedan blir det ordkrig mellan de som kommenterar när någon säger att hon är snygg och när någon säger att hon är ful och fet. Bara för att hon sätter upp fina semester bilder ska alla kommentera hennes kropp. Sååå löjligt. Jag undrar hur de som kommenterar ser ut när de vågar slänga fram något så elakt. Tydligen är de "perfekta". Jaajaaa, hon hade i alla fall fått många fina kommentarer också :)
Har inget annat att skriva om...ikväll ska jag läsa på matteprov...och tyyp...inget annat. KUUL! Love my life.
Ta mig till varmare breddgrader. Resefeber! Bilden är från då vi var till Spanien Italien med fotbollslaget. Saknar.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ia dedär e no Italien tror ja :) di had ju dide bärgen där!

2012-01-30 @ 19:09:55
Postat av: Ia

haha, joo de va de ju! :D Yra bara lite :p

2012-01-30 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0