Nyår

Hejhaloo! Här sitter jag pigg som en spigg och myser på soffan. Tänkte berätta om gårdagen som blev som den blev. Jag mådde dåligt hela dagen och det blev inte bättre mot kvällen. Men jag tänkte att det nog ska gå om så jag lagade mig färdig och tog mitt pick och pack och drog till Conny. När jag kom till Conny blev det inte alls bättre. Nico och Isa kom 8 tiden och då skulle vi börja äta. Före vi skulle äta spydde jag två gånger och då blev det lite bättre men kunde ändå inte få i mig varken mat eller dricka. Så drack vatten hela kvällen och natten. Sovde också några timmar före vi for vidare till Oscars mamma. Där kollade vi på raketerna och firade 12 slaget. Klockan 2 for vi vidare till Ollis där vi hann vara en timme och det var tillräckligt. På Ollis träffade jag massa vänner vilket var jätte kul. Efter Ollis körde jag hem alla och stupade i sängen klockan halv 6. Det var mitt nyår det. Var ändå jätte kul de timmar jag mådde bra.
Den goda nyårsmaten som jag typ inte åt någonting av
Lite sur över att jag mådde dåligt
Oscar och Conny hade lagat en fin fin paj!
Glada pojkar!
Vid 12 slaget
Isa tyckt Oscar behövde en spark på baken!
Tyckt jag hade en snygg krog outfit. Stickad kofta, klänning och uggs...Var är mina kalckskor då??
Älsklingen min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0