Till Kitty!

Här är receptet du frågat efter! ;)
Det du behöver är:
  • 400g champinjoner
  • En lök
  • 100g tuorejuusto (kom inte på namnet på finska), vilken smak man vill. Jag hade naturell. Och man behöver inte ha det med om man inte vill.
  • 3dl grädde (matlagningsgrädde går också bra)
  • + kryddor
Först skär man löken och champinjonerna och sedan steker man dem. Efter att man stekt allt häller man dom i en kastrull och tillsätter 8 liter vatten och 3dl grädde. Låt koka i 10-15min. Tillsätt sedan de kryddor du vill ha. Jag lagade lite allt möjligt typ citron/lime, paprika, chili, peppar och salt. Sedan mixade jag allt och tillsatt tuorejuusto till sist. Om man inte gillar detta recept finns det måååånga mååånga andra på google.

Kommentarer
Postat av: KITTY

sv: TAaack Iia! :D ska testa de genast idag ;)

2012-01-26 @ 13:17:45
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: Ia

Hihi, hoppas de blir bra då! ;)

2012-01-26 @ 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0