Snöyra

Startade morgonen med en PW/promenad i snöyran. Det var så mycket snö på marken så det gick jätte tröögt men det gick ändå bra. Njöt som aldrig förr. Är så glad att det äntligen har kommit lite mera snö. Nu får vi bara hoppas på att det inte smälter bort. Blev så glad när jag såg all snö så jag blev som ett litet barn och var tvungen att göra en lite snöängel i parken. Sedan funderade jag var min kompis var? Alla är så lata och tråkiga så ingen vill ju komma ut och leka i snön. Någon frivillig? :D Nee, men ska se ifall Sara vill hänga på senare idag om vi hinner.
Efter promenaden var det dags för frukost. Kallar skolans frukost för lyxfrukost eftersom man har så mycket att välja på och det är alltid lika gott. Aldrig att man skulle orka laga gröt, smörgås och ägg om man var tvungen att laga sin egen frukost. På helgarna när man måste laga sin egen mat här så blir det alltid typ en fjuttig yoghurt till frukost. Så är det när man är lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0