Patte

Nu är mamma och pappa "fria" från alla barn för idag åkte min tvillingbror in i milin. En sak är jag säker på att mamma ändå kommer att laga mat till fem personer (+ att hon ALLTID lagar lite exta) när hon bara borde laga till henne och pappa. Så vill ni ha god mat så är det bara att fara till mamma och pappa :D Väntar på att få höra hur Patte har det där, hehe. Får se när jag nästa gång ser honom eftersom vi knappast kommer vara hemma samtidigt. Men så är det då. Han kommer ju ändå bara vara där i ett halvår. Men nu ska jag fortsätta planera. Bajbaj!
Patte och den jobbiga syrran som alltid vill kramas...Och ja så är det alltid, jag vill krama honom men han vill inte krama mig, buhuu. Men det finns gånger där jag får min vilja igenom= glad Ia!

Kommentarer
Postat av: jannika

åååh nilla e så härlig! :D saknar dej Ia! måst ringas nån dag, puss

2012-01-13 @ 23:16:11
Postat av: Ia

De e hon! :D Ja saknar dej ååååå! Få ju int si dej på evigheter nu ju :( Jaa he måst vi! PUSSPUSS

2012-01-14 @ 13:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0