På en annan mental nivå?

För några dagar sedan satte vi med mina vänner från klassen runt matbordet och jag var aningen energisk och gjorde töntiga saker och sånt och då sade min kompis att jag är på en annan mental nivå, hahah. Kanske det stämmer? :D Man kan väll tycka det när jag är som jag är. Nee, men man måste väll bjuda på sig själv? Jag är väll lite "kocko" ibland, och speciellt när jag är trött i huvudet men endå har massa energi. Plus att jag är lite kocko lyckas jag också ha sönder en massa saker och det mesta går inte riktigt som planerat. När något går åt skogen eller jag har sönder något och om det är Oscars slutar det med att jag ligger och gapskrattar. Så klart blir Oscar kanske lite sur först men sedan då jag ligger och skrattar så jag nästan dör börjar han också skratta. Det är så typiskt att det jag oftast har sönder är Oscars...Stackarin!
När jag ringer och berättar åt mamma vad jag någongång lyckats med eller haft sönder, och det slutat med att både jag och Oscar skrattat åt det hela, brukar mamma säga att Oscar inte kommer ha ett tråkigt liv med mig. Kanske det kan stämma? :D Jaaajaa, blev en text om ingenting men har inte så mycket annat att skriva om när man bara gör samma saker om och om igen varje dag här i Karis.
Bästa Oscar och hans lilla energiska kocko köttbulle!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha, Jag känner igen mig! Ibland är jag helt galen i skolan och har hur mycket energi som helst, bara springer runt, har högt ljud och stör alla :D Men så en annan dag kan min energi va borta och jag är som en dammtrasa som bara slöar omkring..:D

2012-01-28 @ 15:08:02
Postat av: Ia

Jaa! Jag har exakt samma sak :D I tisdags va jag hur energisk som helst och for och på överallt, sedan nästa dag var jag som en helt annan person, ingen energi alls. Men så är det. Man kan inte vara på topp hela tiden! ;)

2012-01-28 @ 20:46:05
URL: http://ceciliainn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0