Lördag

Gårdagen började inte som den skulle. Hade planer på att laga goda proteinplättar till lunch meeeen när jag skulle steka dom brände de fast hela tiden. Sedan provade jag en annan stekpanna men den var lika dålig, så då brände det fast igen. Jag fick nog efter två försök och sket i allt. Hatar vår stekpanna här. Den är så dålig. Men nästa gång ska jag springa och låna Sandras stekpanna. Så kanske jag försöker idag igen.
'
Senare lagade jag och Sara champinjonsoppa och den blev lyckad, som tur! Jag lagade på samma gång en räkröra och den blev faktiskt helt okej. Tyvärr är nog S-markets räkröra mycket godare men den kostar skjortan.
Känns som att jag inte gjorde något annat igår än var i skolan och lagade mat. Sedan var jag ju också på en härlig länk.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Hu lagar man dendär svampsoppan? :) sir så god ut!

2012-01-23 @ 16:15:00
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0