Kvällste!

Dricker min sista tekopp för dagen och tycker att den här dagen har varit jätte onödig. Känns som om man inte fått gjort något fast man ändå fått ganska mycket gjort. Jag är väll bara rastlös. Dessutom har jag varit hungrig hela dagen fast jag ätit den mängd som jag brukar äta. Nu de senaste två timmarna har jag varit godissnål men när jag var till butiken tidigare idag och tänkte köpa något smått och gott så minns jag inte koden till kortet. Så typiskt! Det var nog inte meningen att jag skulle köpa godis idag. Längtar till nästa veckas fredag då jag åker hem till VASAAAAAA, jeeejejee! Jag saknar varenda lilla kotte som står mig nära. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0