I stort behov av förändring

Usch, vad jag har lejdon av mitt hår. Det har en så tråkig färg nu. Har bestämt mig för att färga håret mörk rött senast på sportlovet. Vill ha en förändring och nu tänker jag strunta i hur nött håret blir efter avfärgning och blahiblaha. Jag menar att mitt hår är i så bra skick att det kan ju inte förstöras helt efter att man avfärgat det och sånt? Tänk på dom som bleker sitt hår hela tiden eller vad dom nu gör med sitt blonda hår...Kan ju inte heller vara bra. Så nu ska jag strunta i hur håret kommer att må. Och tur växer det ju nytt hår hela tiden! Åååh, vill få det gjort nuu! Hoppas ingen övertalar mig att inte färga det...De va de som jag hade på hjärtat ikväll. Men nuuuu mera fysik läsning och sedan natten. Heipppaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0