En jätte glad Ia!

Hejhalooo! Idag har jag varit jätte trött hela dagen. Somnade några gånger på timmarna fast jag försökte hålla upp ögonen och lyssna på läraren. Tur Sara knuffade i mig emellanåt. Men på sista timmen fick jag ett trevligt samtal av min förra arbetsgivare och där for min trötthet. Hon frågade om jag vill komma och sommarjobba denhär sommaren igen. Eftersom jag inte hunnit söka ordentligt efter sommarjobb och skulle knappast hinna göra det heller när jag är i Karis var jag ju tvungen att ta emot arbetsplatsen. Men det gjorde jag mer än gärna. Jag trivdes så bra där förra sommaren med bästa arbetskompisarna. Så skönt att redan ha ett sommarjobb fixat. Och lyxigt att bli erbjuden ett sommarjobb! HAPPYHAPPY!

Tummen upp för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0