En bra dag!

Har haft en riktigt bra skoldag i dag. Allt vi har haft har varit intressant så tiden har bara flygit i väg. På morgonen började vi med 4 timmar fysiologi och anatomi, där vi bland annat behandlade olika typer av vävnad med mera och efter det 4 timmar cellbiologi där vi bland annat pratade om cancer. Mycket intressant! Nu efter skolan har jag planerat kvällens gympass. Kan tyvärr fara till gymmet först halv 9 tiden eftersom de inte har alla redskap jag behöver i salen och grupptimmarna tar först slut 9 tiden och i den salen där grupptimmarna hålls är en del redskap jag behöver. Sååå störande! Gymmet kommer säkert också vara helt full proppat så litet som det är...Vill till sportsgym! Nååh, ännu några månader så får jag återförenas med sportsgym. Före gymmet ska jag läsa på matteprov och cellbiologiprov. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0