BLÄ!

Godkväll! Jag har suttit på datorn hela kvällen och skrivit på olika uppgifter och grupparbeten, så nu är mina fingrar IS. Jag har suttit vid skrivbordet framför fönstert i mitt rum och det drar så in i...Dessutom suger batteriet här också så jag får sitta med sockor, tofflor, kalsonger, mjukisbyxor, tröja, huppare, mössa och en filt. Man borde ju också ha handskar på sig men då går det inte att skriva. Neee, får nå fel snart. Hatar, hatar, hatar dom här äckliga och dåliga lägenheterna här. Vill heeeeeem. Har sån grym hemlängtan. Okej, det vet ni redan att jag har. Måste bara skriva av mig. Bäst att sluta skriva och krypa under täcket. Natinati!
En mycket PLUTTIG Ia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0