Bara för att

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttat och börjat i en ny skola där jag inte känt någon, sprungit Stockholm marathon, blev student och såg Rihanna live...








2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Bara Sverige


6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Resor och fotboll

7. Vad var din största framgång 2011?
Blev student!


8. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Flunssa och sånt skit bara


9. Bästa köpet?
Ny dator


10. Vad spenderade du mest pengar på?
TÅGRESOR

11. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det att jag kom i mål på Stockhom marathon med en hyfsat bra tid


12. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, jag gjorde så mycket mer än 2010


13. Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort som jag själv vill

14. Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat...jag tänker alldeles för mycket

15. Blev du kär i år?
Har varit det sedan 2009


16. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives

17. Bästa boken du läste i år?
New Moon

18. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Haha, minns faktiskt inte. Tror jag inte önskade mig något speciellt

19. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaa, en resa till Florida!
Tjuvade listan av Sia! Tack!

Kommentarer
Postat av: cessan

fel fel fel feeel! du har svarat fel på nr. 10! och jaag kan svaret :) det ska stå: SKOOOOR! ;)

2012-01-03 @ 20:56:48
Postat av: Ia

hahah :D man sku kuna tro de men i slutändan blev de nog tågresorna. Men jag hadd faktiskt skrivit skor först men sen börja jag tänkt på tågresorna och då vann de :D

2012-01-04 @ 14:39:20
URL: http://ceciliainn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0