250112

Huh, pratade just 40min med mamma och pappa. Vi pratade om olika utbildningar och framtidsplaner. Alltid skönt att prata om dom med mamma och pappa eftersom de stöder mig i allt. Nu har jag plan A och om det inte blir av har jag plan B och om den inte blir av har jag plan C som definitivt blir av om de andra inte blir av. Sedan har jag hur många andra planer som helst men man kan ju inte göra allt på samma gång, tyvärr...Så de får vänta i ett antal år ännu. Allt handlar om prioritering, vilket jag har jätte svårt med. Jag vill ju prioritera allt men det finns allt för lite tid för allting! Svårt det där.
Bästaste bästa mamma och pappa! <3

Kommentarer
Postat av: sia

..o finaste fina ia :)

2012-01-25 @ 20:05:22
Postat av: Ia

Tack Sia! :)

2012-01-26 @ 06:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0