230112

Godmorgon! I morse vaknade jag igen inte till väckarklockan?! Hatarhatarhatar. Så jag vaknade klockan 08.20 i panik. Jag gillar inte när jag planerat något och sedan blir det inte som jag planerat. Dags att köpa en väckarklocka som man definitivt vaknar till? Ska ta en runda på stan idag och se ifall om jag hittar en billig och bra väckarklocka.
Pratade med Oscar tidigt i morse också och han är så sjuk. Tycker så synd om honom. Gulligt när han blir världens ynkligaste när han är sjuk. Jag skulle vilja vara hemma och ta hand om honom men tyvärr är jag här...Inte skulle man själv heller vilja vara ensam när man är jätte sjuk. Krya på dej kramar till Oscar! Nu ska jag inte sitta framför datorn mer. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0