It's the little things that makes life big

På onsdag beställde jag tågbiljetter och klockan två åkte tåget mot Vasa. Oscar visste inget om att jag skulle komma till Vasa redan igår utan han trodde jag skulle komma på fredag. Tycker det är kul att överraska folk och speciellt Oscar. Fick ljuga om att jag hade skola till klockan 19.00 på kvällen så han inte skulle ringa mig då jag satt på tåget. Mamma hämtade mig från tågstationen klockan 19.15 och förde mig hem. Jag hade inga nycklar så jag var tvungen att ringa till Oscars mamma så hon skulle fixa dom till mig. Som tur var Oscar hos Sami på kvällen så jag fick i lugn och ro laga allt mysigt och fint. Hann också fara via butiken så jag fick köpa lite smått och gott till kvällen. Klockan 9 tiden kom han hem och blev överraskad när jag satt på soffan. Först blev han skrämd eftersom han inte visste vem som hade sluppit in i lägenheten när jag hade tänt en massa ljus men sedan blev han nog jätte glad. Helst av allt skulle jag ha velat stå bakom dörren och skrämma honom när han kommer in, men han skulle väll ha fått hjärtattack då eller så hade jag fått ett blåöga...Så det var nog bäst att jag satt tyst och snällt på soffan. Det var så kuuul att överraska honom, fast lite jobbigt är det när man måste ljuga hela dagen om vad man gör och sånt :D Skönt att vara hemma!
Vi hade så härligt väder i Karis!
''
Tummen upp för överraskningen!

Kommentarer
Postat av: sia

Guud va kuuul :D haha! Han måst no ha blivi överraska!! Finurlig du e ia :)

2012-02-02 @ 17:48:58
Postat av: Ia

Jepp, kul att överraska!! Nå aijaa att han blev :D He tyckt han också :P

2012-02-03 @ 08:14:09
Postat av: ine

vilken rolig överraskning Ia :D måste bara kommentera haha.. hoppas du har de skönt i vasa å njuter ordentligt!

2012-02-04 @ 10:24:18
Postat av: Ia

Kul att du kommenterar! :D Jooo, så härligt att va hemma när man int ha vari det på länge. Njuuuter fullt uuut ;)

2012-02-04 @ 15:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0