130212

I morse hämtade jag ut ett paket med två par Dr Denim byxor. Ett par med låg midja och ett med en högre midja. Men jag beslöt att inte behålla dem eftersom de är dyra med tanke på hur dålig kavlite det är på dem. Dom är ju jätte bekväma men det är endå inte värt det. Jag har redan två par från förr men de blir så snabbt nötta och urtvättade, vilket jag inte alls gillar. Därför tänker jag satsa på ett par som då istället får kosta mer och ha en bra kvalitet som man kan ha i flera år. Men tänker söka efter ett par först då jag åker till Sverige. Dessutom har jag shoppingförbud, vilket jag ibland vill glömma...
Idag har jag läst på prov och nu ska jag dricka en kopp te och småningom ta natten. Imorgon är det 2 dagar tills jag får sportlov och får åka hem, jeejeeee! Natinati!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0