Till Oscar

Idag har jag:
  • Handlat mat med Sara
  • Sett på Jersey Shore (Bäst!)
  • Pratat med Johanna, min kämppis, som kom hem från Teneriffa idag
  • Handlat tröstgodis
  • Vräckt i mig tröstgodis tills jag ville spyyy (ALDRIG MER)
  • Läst på fysik
  • Lagat mega god paj med Sara
  • Sett en film med Sara
  • Varit över till Sandra och Sara och pratat om allt från studentskrivningar till flugor i taklampan
  • Pratat med älsklingeeeeeeeen
  • Och nu drömmer jag och lyssnar på musik
Och till sist bjuder jag på en fin bild, bara för att jag vet att Oscar vill komma och knipa mig på rumppan när jag ser ut som en liten störande snorunge. PUSSPUSS älsklingen från din söta flickvän!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-02-12 @ 09:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0