Söndag

Klockan halv 8 tiden igår for vi med Cecilia till Jannikas inflyttningsfest. Jannika bjöd på paj och annat gott och halv 11 tiden drog vi till Ollis. Vi var också till Fontana en sväng där man också träffade många vänner och bekanta. Efter allt dansande var det skönt att sätta sig i bilen och köra hem. Nu säger jag igen för kanske hundrade gången hur skönt det är att vara nykter på krogen och sedan få köra hem utan att stå och frysa i en taxikö. Lätt bäst! Tänk vad man sparar pengar där. Jag hade en jätte jätte kul kväll igår. Den kommer jag leva på länge!

Efter krogen for vi till Merikart och sova. Idag har mamma skämt bort oss med god mat och massa godis. Vi kom just hem och ska fortsätta lata oss framför en film. Mys söndag!
Mammas goda mat, som hon bjöd på idag!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Din mamma är en riktigt kock! Jag älskar också hennes mat :) De kan du hälsa henne :D

2012-02-19 @ 19:32:27
Postat av: Ia

De ska jag göra Joanna, hon blir säkert riktigt glad! :D

2012-02-20 @ 09:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0