Smile

Idag vaknade jag 7.30 så att jag ska hinna med allt jag ska ha gjort idag före jag tar tåget till Karis klockan 14.53. Jag har redan satt på en tvätt, plockat bort saker som inte ska vara framme och diskat. Jag ska ännu torka damm, dammsuga och packa. Skulle också vilja hinna träffa Fanny. Jag har inte träffat henne på hela sportlovet, vilket känns jätte konstigt eftersom vi alltid träffas när jag är hemma men denhär gången har allt bara krockat. Men nu ska jag inte sitta framför datorn mer. Ha en fin dag alla! :)

Kommentarer
Postat av: kitty

va söt bild! :)

2012-02-27 @ 12:41:02
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: becca

Nej far du renn ti Karis! Ja trodd du sku far först nästa månda :( När kommer du ti Vasa nästa gång? Damn då int både du å Ceski hann kom på inflyttningskaffe nå!

2012-02-27 @ 19:36:11
Postat av: Ia

Tack Kitty! <3

2012-02-27 @ 21:16:46
Postat av: Ia

Becca- Jaaa :( Int denhär helgen som kommer utan följade. Då Cecilia har kalas ;) Jeeejeeee! Jaaa! :S Men vi hinner nog. Bättre sent än aldrig :D

2012-02-27 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0