Oj huhu!

"Uuuuuuh va kallt", "-26 grader :o där ute", "Fryser till is när man går ut"....NO SHIT! Folk skriver ju inte ens om något annat än bara om hur kallt det är. Som om inte alla vet det reeedaan?? Jaajaaa alla skriver vi vad vi vill. Jag orkar bara inte läsa om alla statusar om kylan.

Nåjaa, till saken. Jag och Oscar lånade mammas och pappas bil tidigare i dag och nu de senaste 2 timmarna har vi försökt få hem den från Smedsby. Jaa, man kan ju säga att den inte tål kylan så bra...Meeeen endå klagar jag inte. Vi kom ju endå till sist hem till Merikart. Oscar fick några nervsammanbrott, tår till is och jag fick ett gott skratt. Ganska kul när Oscar blev arg och sade att han ALDRIG mer skulle köra den skit bilen och jag sitter bredvid och skrattar. Stackarin! Men nu är vi hemma och har satt på bastun. Blir myskväll igen här i Merikart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0