Vackert!

God morgon! Igår på dagen kom vi hit till Merikart. Här har vi har bastat, sett film och bara tagit det lungt. Super skönt och avslappnande. No stress! Idag har vi vaknat tidigt och varit ute en sväng. Det kändes inte farligt kallt fast det var -29. Tycker det är härligt väder där ute, synd att man inte kan ta en löptur. Idag ska jag se ifall några kompisar har tid att träffas och det är typ allt. Nu ska jag fortsätta se på National Geographic Wild med älsklingen.
BARA JAG SOM NJUTER AV DETTA VÄDER?!

Kommentarer
Postat av: kitty

jepp tror no du är ensam om det! Jag vill inte ens gå ut!!

2012-02-03 @ 11:04:24
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: Ia

Haha :D

2012-02-03 @ 18:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0