110212

Nu är jag arg. Idag har jag stigit upp klockan 7 endast för att tvätta kläder och när jag skulle föra min tvätt så slapp jag inte in i huset där tvättrummet finns. Det finns tre lås på dörren och vi studeranden har nyckeln till en av låsen och nu har någon klantskalle varit och låst de två andra, dit vi inte har nyckel, så nu slapp jag inte in. Så störande. Nååh, tur har jag inte sååå bråttom att tvätta mina träningskläder när jag endå är förkyld och inte kan träna.

Idag då, nu på morgonkvisten ska vi och handla mat med Sara, vi tänkte laga en paj senare i dag. Naminami. Sedan ska vi läsa på fysikprov.
Nu är det dags för morgonmål och jag önskar jag hade Vasabladet att läsa ifrån som förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0