Glad alla hjärtans dag!

Idag skulle jag vilja vara i Vasa och "fira" alla hjärtans dag med älsklingen och mina vänner. Jag skulle i alla fall ha velat överraska Oscar eftersom han överraskade mig förra året riktigt ordentligt, om ni minns? Han hade sagt några dagar före att alla hjärtans dag är inget att fira och blahiblaha (gissa om jag blev sur, hehe) och sedan på
alla hjärtans dag överraskade han mig med choklad och rosor när jag kom hem från gymmet. Åååh, så fint. Älskar dig Oscar!

Nu vill jag önska alla mina fina vänner en glad vändag! Ni vet vem ni är och jag är så lyckligt lottad att ha er i mitt liv. Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: kitty

sv: joo de va de! :D och glad vändag Ia <3 e så glad jag lärd känna dej! :)

2012-02-14 @ 11:07:21
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0