Från världens tröttaste till pigg som en spigg

I morse var jag världens tröttaste och kände mig helt slut. Jag gick till skolan i alla fall för det brukar ju gå om efter en stund men jag blev piggare först efter lunch. Finns inget jobbigare än när man tvingas hålla upp ögonen när man hela tiden tänker somna. Tänkte jag skulle ha tagit en powernap efter skolan men nu är jag pigg som en spigg i stället och rastlös. Ikväll ska jag vara i säng senast 22.30, bestämt. Idag ska jag försöka få klart några inlämningsuppgifter och läsa på fysik. Mest av allt skulle jag vilja fara på en löprunda när vi har så fint väder här men har dragit på mig en liten förkylning så det är väll bäst att jag vilar så det inte blir värre. Men nu ska jag se en film före jag tar itu med allt skolarbete. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0