Ångest, ångest, ångest

Vad ska jag göra nästa höst? Ska jag ta om studenten? Ska jag börja studera något som jag inte är riktigt intresserad av bara för att gå i skola? Ska jag börja ta fysik och kemi kurser i gymnasiet och aftis? Mellanår?

Nu är jag förvirrad och har ingen aning om vad jag ska göra nästa höst. Ångest? Jaa verkligen. Jag har funderat fram och tillbaka på olika möjligheter nu de senaste dagarna men ingen av dem är riktigt bra. Jag måste kontakta min studiehandledare från gymnasiet för att få prata av mig och se vilka alternativ är bäst för att jag ska komma dit jag vill. Jag är så j*vla arg på mig själv att jag inte valt att studera fysik och kemi i gymnasiet. Men fattade man det på ettan? Nix, då tänkte jag att jag inte läser fysik och kemi för att det är tråkigt och svårt. Men skulle jag ha vetat att jag vill bli tandläkare då så skulle jag såklart ha läst fysik och kemi. Jag är så arg, så arg, så arg. Svårt det här. Men jag ger inte upp lätt. Ibland måste man kämpa extra mycket för något.
Bild: google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0