140212

Jaa-a, vad ska man säga om den här dagen då? Kan ju berätta att jag skrev fysikprov idag och det gick bättre än ja trodde men det gick ändå inte bra. Den här dagen har varit jätte tråkig och jag önskar jag hade varit i Vasa i dag. Ingen här tänkte ens på att det är alla hjärtans dag, så det var typ bara jag bland mina vänner här som önskade dem en glad vändag och där var det. Idag borde vara en dag då man verkligen uppskattar de människor man har runt sig och visar att dom är viktiga för en. Om man inte gör det annars så är alla hjärtans dag en bra dag att göra det på. Kanske alla inte vill fira alla hjärtans dag men jag tycker det är en kul grej bara man har någon att fira den med. Tyvärr har jag min älskling och mina närmaste vänner långt borta så har ingen chans att fira dagen med dem. Så här sitter man då och är halv sur och har hemlängtan. Toppen dag. Och just blev allt smäre än sämst. Kakkablä. Heippa.
Jag och min fina barndomsvän Patricia. Hon är en äkta vän. Det är länge sedan vi två bara har träffats så jag längtar tills jag får träffa henne när jag har sportlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0