Söndag

Mitt i all snöyra skulle jag ut och springa. 10km länk stod på söndag kvällens schema Okej, det slutar snöa om en stund tänke jag i bilen när jag och Oscar körde från Singsby. Planen var att Oscar skulle släppa av mig i Karperö och jag skulle springa hem. Oscar tyckte så synd om mig och skulle inte ha velat släppa av mig vid vägkanten. Men ut i snöyran skulle jag. De första tio metrarna ångrade jag mig redan att jag hoppade ur bilen. Det var motvind och stora snöflingor flög rakt i mina ögon. Jag fick kisa hela tiden så jag knappt såg något. Jag ville bara hem så det blev bara en 40 minuters länk, bättre än ingenting. Nya tag idag!
Nöjd köttbulle efter länken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0