Hej igen!

Jees, det blev lite paus med bloggandet över helgen. Jag har bara inte orkat eller velat lägga tid på bloggen i helgen när jag haft mycket annat att göra. Nu tänkte jag berätta kort med bilder vad jag hållit på med.

På fredag vaknade vi upp i Singsby, där vi är och sköter en baby kisse. På eftermiddagen for vi via Smedsby och därifrån till Merikart. Efter att vi varit i Merikart några timmar for vi via Oscars pappa och när det var kväll var vi tillbaka i Singsby.

Det här + lite till hade mamma och pappa med sig till mig från Florida. Oscar fick också lite saker bland annat en snygg Abercrombie&Fitch t-skjorta, som han kommer att bo i. TUUUSEN TACK IGEN MAMI OCH PAPI!


Mys i soffan


Sööötis Nalle!


På lördag...hmm...vad gjorde vi på lördag...bra minne jag har! Jaa just ja, Oscar for och jobbade och jag for till Merikart där jag var fram tills 8 på kvällen. Patte förde mig hem till Smedsby där jag hade myskväll för mig själv. Jag kollade på bland annat gladiatorerna, bäst! Där en 11 tiden hämtade jag Oscar från bastukvällen och vi drog till Singsby.
Jag har också hunnit med några löpturer i vårsolen

På söndag låg vi i sängen och såg film hela morgonen och förmiddagen före vi for hem till Smedsby. Igår bestämde vi oss för att sova hemma. Oj, vad jag längtat att få sova hemma. Men vi är tvungen att sova i Singsby de två kommande nätterna eftersom katten ska ha mat 3 gånger om dagen. Dessutom ska man ju leka med den ockås o.s.v. Aningen jobbigt att släpa med sig en stor väska full med träningskläder m.m. fram och tillbaka. Men skönt att få sova hemma ens en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0