Godmorgon!

Här får man vakna till strålande sol, so wonderful! Dagens planer är att läsa, chilla, äta gott, lång länk, chilla, läsa, äta gott och läsa. Annars då, jag njuter av varje dag jag är här eftersom skolan tar snart slut och då flyttar jag hem. Jag tycker det har varit skönt att bo själv ett tag eftersom man får göra precis vad man vill när man vill utan att man varit tvungen att beakta någon annan. Självklart ska de bli bäst att flytta hem igen och att få sova i egen säng bredvid älsklingen. På tal om hem så ska jag åka hem om fyra dagar, jeeeij! Känns som om det varit hur länge som helst sedan jag var hemma senast.

Nu ska jag lägga bort datorn och börja göra något vettigt. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0