Godmorgon!

Jag sitter som bäst på och stoppar i mig nalle gröt, som jag äter varendaste morgon precis som pappa, samtidigt som jag funderar på vad jag ska hitta på i dag. Städa och diska är ett måste. Jag ska också se ifall någon kompis har tid att träffa mig, om inte så blir det att läsa hela dagen. I kväll ska vi till mamma och pappa där vi ska äta och basta.
Igår hann jag inte blogga eftersom dagen var fullproppad med annat. Jag var bland annat och färgade och klippte håret till min svärmor och jag blev mer än nöjd. På kvällen blev det löpning och film. Oscar hade valt film och jag blev så överraskad eftersom han hade valt Breaking Dawn part 1, 10 poäng till älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0