10 april 2012

Igår var det meningen att jag skulle ta 14.53 tåget från Vasa men det var fullt. Det visade sig att alla tågen var fulla som for på eftermiddagen. Jag blev så arg på mig själv när jag inte tänkt på att köpa en biljett tidigare. Men sedan fick jag veta att Patte skulle sitta på med Linus till Dragsvik och Karis är ju bara 15km därifrån. Så på en timme fick vi köra full fart till Smedsby från Merikart och därifrån till fladan så jag skulle hinna med. Vi åkte iväg från fladan 18.40 och var i Dragsvik 23.25. Bilresan var ganska kul trots att det blev en del yras vilket resulterade i att vi inte hann fara via Karis. Jag fick ta bilen till Karis istället. Men nu blev det bråttom till gymmet med Milla. Pusshej!
Jag och fina Milla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0