Puppiduu

Har haft en riktigt bra helg. På fredag var jag hos Michaela, min små kusin, där vi firade hennes födelsedag i förtid eftersom hon idag åkte som utbytesstuderande. Det var en riktig rolig kväll. På lördag tröstshoppade jag, vilket var jätte kuul för jag hittade massa fina kläder. På kvällen blev det utgång med mina brudar. Vi började hos Kitty och fortsatte sedan till Fontana. Min kväll slutade redan klockan 1 men hade en bra kväll för det. Idag har jag mått dåligt, varit med Jannike och Lycke, varit på loppis hos en vän och varit på kvälls té hos Fanny och Patricia.
Och i morgon åker jag tillbaka Karis...vill inte alls....vill bara stanna här med mina vänner! Nu ska jag packa och sedan ta natten. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: isa

jag har ett tack-kort till dig av melody ;) så när du hemma nästa gång så ring så ska du få de :D hoppas de går bra där!

2011-09-13 @ 19:08:07
URL: http://isaa.papper.fi
Postat av: -

varför studerar du i karis?

2011-09-13 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0