You can do it all

Nå niin, idag har jag funderat på mina mål tills nästa år. Alltid bra att skriva ner några mål i livet eller tills följande år, för att ha något att stäva efter och för att höja motivationen. Finns ingen bättre känsla än när man uppnått ett mål. Tänkte dela med mig mina mål för nästa år och dom är:
  • Komma in till medin
  • Springa marathon under fyra timmar
  • Mer vältränad kropp
  • Förbättra mina matvanor
Man skall ju också ha någorlunda realistiska mål så att dom inte är helt omöjliga att uppnå. Men allt är möjligt bara man vill det tillräckligt mycket!

Kommentarer
Postat av: KITTY

sv: jaanå jag kan tänka mig de! :D

2011-10-07 @ 10:03:37
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0