:)

Hej! När jag vaknade imorse kände jag mig bättre och är nästan helt frisk, jeejee! Så det blir nog halloween firande imorgon. Men nu är jag aningen sur över att mina linser som jag beställde förra helgen inte ännu har kommit. Måste ha dom imorgon till min halloweendräkt. Och det stod på deras hemsida att det skulle ta 3-4 vardagar och det har ju gått redan över 4 dagar...Hoppas dom kommer imorgon, för linserna är pricken över i:et. Annars måste man nöja sig med det man har.

Idag har vi varit till Säde med Oscar och vi hittade massor som skulle passa till lägenheten. Hittade till exempel en stor ljusstake (ser typ ut så som på bilden under) som jag tänkte önska mig i julklapp. Men nu ska jag se ifall jag får någon kompis hit på té och ikväll blir det kanske Ollis en sväng för att se på Oliver`s got talent. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0