!

Hejhaloo! Varje söndag kväll önskar jag att helgerna vore längre. Man hinner aldrig med allt man har planerat. Men fick ändå ganska mycket gjort denhär helgen. På lördag var vi till Ceski och Jouni på kaffe och té. Fick också se lilla Liam som växer så fort. Finns ingen gulligare pojke än Liam. Efter kaffe och té for vi till stan med Oscar och Hugo där vi handlade arbetskläder åt Oscar och lite smink och smycken till mig. Efter det for vi till Singsby och därifrån hem där vi började fixa oss inför kvällen. Vi förfestade hemma hos oss och for till stan klockan 22 tiden. Vi var både på Ollis och Fontana. Blir nästan alltid både och när vi är ute med Ceski. Man umgås mest på Ollis och dansar på Fontana. Kvällen var riktigt lyckad!
På söndag vaknade vi 12 och åkte nästan direkt till Singsby där det bjöds på god mat av Oscars mamma. Efter det for vi till Nico och Isa där resten av kvällen spenderades. Jag fick också min efterlängtade kebabrulle (som jag dreglat efter i flera veckor). Denna helg har med andra ord varit super bra!


BILDBOMB från lördagen
'
Pusspuss!

Vackra Cecilia! <3


PÄTKISSHOT! Världens godaste shot!
På Fontana bjöd Ceski på en strawberry margarita och cider. Och jag fick säkert 5 gånger brainfreeze! Inte kul, men god var den!

Kommentarer
Postat av: cessan

<3<3

2011-10-17 @ 19:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0