Uppe med tuppen!

Steg upp redan klockan 6 för att dricka en tékopp med Oscar, före han skulle iväg till jobbet. Är så pigg så det är onödigt att gå och lägga mig igen. Tänkte göra i ordning här hemma och packa min väska. Jag åker ju tillbaka till Karis idag, men kommer igen hem på fredag kväll. Blir en kort visit där. Hade planer på att stanna följande helg där men eftersom det är Halloween då så kommer jag hem till helgen.

Det blir dyrt att pendla mellan Karis och Vasa hela tiden. Jag skriver alltid upp, när jag köper en tågbiljett, hur mycket det blir att kosta. Ska sedan i Maj, när skolan slutat, räkna ihop och se hur mycket jag har slösat på tågresorna. Får se om jag ens vill veta, eftersom det inte kommer att vara en liten summa...Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0